Skrik och Gapsjukan

Jag och Tammy lider av skrik och gapsjukan. Därför tänkte vi åka ut till min sommar,höst,vinter,vår-stuga ( en alroaund stuga helt enkelt) och äta tacos. Vi kommer nog bli ganska ensama där och det kommer bli väldigt mörkt. Om jag känner Tammy rätt kommer hon att bli rädd för 1300 - talsmonster och jag kommer få grodlårsbacillen.
men om ni känner för att umgås med oss ( vilket jag förstår om ni inte gör efter att ha läst ovanstående text) så är det bara att komma förbi. Ni får ringa hem till mig och ta vägbeskrivningen av mamma.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

när du å tammy sitter därute kan ni börja planera den där cocktail-festen tycker jag för jag har miljoner fina klänningar som bara väntar på att få användas :) förresten är gud inte alls bra att köpslå med, jag ska börja köpslå med djävulen istället. han kan nog iaf läsa det finstilta!

2007-10-06 @ 15:54:33
URL: http://chibichibimoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0