Thursday

Nu lär jag nästan skriva en lite update i min blogg för gårdagen bjöd på många spännande ting.
Dagen började helt sonika med att mina gröna jättemjuka byxor var spårlöst försvunna. Bara borta. Jag hade verkligen velat ha dom på mig, men nej. Jag fick inte. dom fanns inte. Jag tog på mig mina mjuka trikåer och kilade iväg till Temple of art där jag tillbringade 2 timmar på en brits och fick min tatuering på kroppen.
Nöjd och glad skuttade jag därifrån för att åka hem och kika på lost och ladda upp för en Road trip til Karlstad.
Det var den andra roadtripen dit på bara ett år som enbart innebar att åka dit och sen hem igen.
I bilen ( som kördes av ingen annan än Tammy) på vägen dit så bokade jag ocg min kusin en varsin biljett till Barcelona. Sweet! Så om inget kommer ivägen  den 31 januari så kommer jag åka till Barcelona med ett helt gäng ungdommar för att enbart uppnå vårat mål som är Festa och ha roligt. Hoppas bara att jag kan åka då men det visar sig helt enkelt. Nästa spännande händelse, som inte var så rolig var när någon hade kört på ett rådjur som inte var riktigt dött som låg och sprattlade på vägen. Det tog väldigt hårt på Tammy medans jag var ganska glad för att det inte var vi som hade kört på det och behövde stanna för att slå ihjäl denna söta varelse. Sen hände det inte så mycket mer spännande på vägen dit. Vi kom fram utan att ha kört fel en enda gång. Hittade en snor dyr pizzeri för att sedan hitta en annan pizzeria med behagliga priser. fast sen börjad eju bekymmrerna när vi skulle hitta en busstation det inte finns skyltar till när det är jätte mörkt ute. Efter någon felkörning sådär så lyckades vi köra in på busterminalen. Där alla bussar parkerade och där taxi bilarna fick åka. Där ställde vi oss och sen tjuvkörde vi ut från den för att ta oss till Mc donken som var konstigt. Erkz fick lite mat i sig och sen styrde jag bilen hemmåt mot ljuva falun. På hemfärden hände det inte så mycket spännande saker. Men jag och Tammy roade oss kungligt med att prata jätte mycket dålmål och säga fraser som " Ska du ner på samhället?""Har ni fått nån fart på toaletten än då?" "Måste ni inte ned på samhället för att fixa toaletten" Osv. det var kul. Erkz förstod ingenting men vi hade roligt ändå..

Kommentarer
Postat av: Lenny

Hi hallå! Hur ser tatoon ut? ær något jag verkligen undrar!! puzz

2007-10-19 @ 15:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0