You know what i need

idag vaknade jag upp på helt fel sida. Absolut fel sida. jag hade mer än gärna vaknat upp på absolut rätt sida med en flaska absolut bredvid mig. Hade det kunnat bli en mer absolut rätt sida då? nej det tror jag faktiskt inte. Av någon konstig anledning som jag absolut inte kan komma på så känns mitt hjärta utrivet. Det är dock ingen som har hoppat, stampat och klöst på det än. Men det är bara inte där. För att komma på andra tankar så åke jag till stan med Linnéa och var smakråd för hon shoppade. Vi hittade allt och lite till på en affär. Helt suveränt. Det enda jag ville ha under dagen var en T-shirt från Jc för dom ligger så skönt mot kroppen. Fick jag det? nej! Vi träffade en glad Jonis på Kicks. Han shoppade tjejparfym för han är en romantiker och har en flickvän. Jag blev lite bitter för att inte jag var tillsammans med honom och fick parfym. Då berättade Jonis för mig att jag faktiskt hade haft chansen med tackat helt kallhjärtat nej. Jag undrar när chansen om ett förhållande var samma sak som " Malin ska vi ha sex?" lite skämtsamt på fyllan. Det kanske är så romantiska killar framför frierier. Ikväll får jag väll hålla öronen öppna så jag inte missar min prins. En prins ska jag träffa ikväll. det känner jag på mig.
Efter att ha varit lite halv ledsen så kom jag hem. Här väntade mig en överaskning som faktiskt är påväg att vända om hela mitt humör till det absolut bästa. Tammy har fått ned Felix nya skiva och hon delar med sig den till mig. Hur kunde hon veta att jag var i starkt behov av något sånt just nu?! Jätte bra. Nu sitter jag och lyssnar och allt börjar känns bättre... och jag tror inte det är mitt hjärta så har blivit utrivet.. jag tror bara att det har slutat att göra ont, för när jag ägnar några tankar åt det så inser jag att jag har inte haft ont i hjärtat hela dagen.

under det här inlägget användes ordet " Absolut" 6 gånger...

Kommentarer
Postat av: Tammy

älskling jag lovar att jag tänkte att du skulle bli glad för det. Visst var den grym!?

2007-10-27 @ 17:36:59
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0