It's a long night!

Ja det var rpecis vad det blev igar. Jag och Linnea tanke bara ga ut och ta en liten partypop pa en krog. Men eftersom vi tanke att det var varan sista nat tute sa ville vi saga hejda till Club M. varat andra hem. Vi traskade dit och vi kom in. Den har gangen behovde vi dock saga hur gamla vi var. Linnea sa 21 och jag sa 19, trots att de tvar 20 kunde vi bara traska in. Arlighet varar langst.
Det var inte sa mycket folk, ungefar som etage en fredag. men nu var det tisdag sa det var roligt. Gubben i hatt var dar och dansade pa. Det var sepcial pris pa Apple sourz shot ( bara 3 euro!!!) sa jag ochg linnea drack manga av den dar shoten som sag radioaktiv ut. Faktiskt. Helt limegron, men det var as god. Musiken var inte sa bra till en borjan men sen sa blev den battre. Det gillade vi. Mitt i varat fyllevimmel sa kommer det fram en as dryg kille till oss. nar han horde att vi var fran sverige fragade han om vi visste vem Dr alban var. Ja, vem vet inte det? Och det var tydligen hans uncle.  Vi var vall lite skeptiska till det. Han hangde efter oss hela kvallen och var verkligen pa. Bade mig och linnea. Nar det borjade dra ihop sig mot hemgang forsvann jag och Linnea pa toa ( dom har platttangar pa tjejenras toalett har som man far anvanda for 2 euro) for att sedan forsvinna ut utan att dr alban jr skulle se oss. Men det gjorde han. Han maste verkligen ha varit slakt med alban, for nar linnea borjade dra skamt om honom sa blev han lite surig. ooppps. Vi lyckades skaka av honom for att ta oss till varat hostel. Tack och lov.

Nu har jag inte sa mycket mer att beratta for er. men det komme vall mer sen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att läsa om vad du har för dig :) Hoppas det blir härliga veckor!! Jag kom in på sjuksköterskeprogrammet till slut, i Sundsvall, så inte så långt hem. Skönt. Ha det bäst!

2007-09-13 @ 20:12:57
URL: http://sandra1986.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0