Jag hamnde i Oslo

Ja, det flesta kanske redan vet att jag inte är kvar i Dublin utan att jag är i oslo. Tänkte kanske skriva och berätta hur allt gick till.
Det hela började självklart i den underbara stadenn Dublin. Till en början så ansåg både jag coh Linnea att Dublin var väldigt bra för ett ställe att åka på en weekend till, men inte att bo där. Bara 2 dagar i Dublin fick Linnea att boka en biljett. Jag var lite osäker tille n början, men sen så tänkte jag att det skulle bli jäävligt ensamt att inte ha Linnea där, tills man hittat jobb och boende. Jag ville absolut inte åka hem till Falun så jag bokade en flygbiljett till Oslo med motiveringen; Vill jag bo i Dublin kan jag flytta dit sen. Och det är ju faktiskt sant. Så jag hamnde här i Oslo.
Nu är jag den mest förvirrade tjejen i den här lägenheten ( okey, det är bara jag som är en tjej). Jag har absolut ingen aning om vad jag vill göra med något i mitt liv. Men jag funderar på att bo här i oslo,söka jobb,tjänapengar och och sedan bara dra iväg vart jag än känner för. ja, det kanske är bra... jag menar, vad ska jag tillbaka till falun att göra?

nej nu ska jag sätta mig och skriva lite mejl dag, och sen någon dag när jag har batterier i minkamera så ska jag ladda upp massa bilder på facebook =)

Kommentarer
Postat av: Lenny

Hallå!! du hamnade i oschlo till slut! Det finns nog inte så mkt jobb i Lom just nu...tror jag! Vi befinner oss i samma land iaf! FRESH =) Puss

2007-09-16 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0