jag kommer hem

Bloggen blir inte updaterad så mycket.. men om jag fortfarande har någon læsare kvar kan jag ju berætta før er att jag kommer hem imorgon runt kanske 17.00 tiden. Jag ska inte trænga mig på i erkz, dennis och solviegs lægenhet længre, utan erik ska kika vidare på lægenhet åt mig och tammy medans jag ligger på soffan hemma och blir ompysslad av mamma. Det kommer bli mycket fint tror jag. Men nær jag trøttnat på att bli ompysslad kanske någon vill følja med mig till stugan och supa sig redløs ute i skogen? Det hade varit mysigt tycker jag =)
Syns i helgen då!


Kommentarer
Postat av: linnea

JAAA!!! jag vill också pyssla om dig och jag kan hämta dig! och jag läser din blogg och JAG VILL BLI REDLÖST FULL!!!! WOHOO!!! som homer skulle ha sagt!
JAG ÄLSKAR DIG!!

2007-09-19 @ 21:23:36
Postat av: Tammy

jag är lätt på att supa mig redlös i din stuga, du kan alltid räkna med mig vettu ;D

2007-09-19 @ 23:42:12
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0