med nerverna på spänn

Nu har jag nyktrat till och jag använder inte knark. Det hade nog varit väldigt skönt att ha lite alkohol i kroppen just nu så att inte det där med att packa inför en flytt som du inte alls har en aning om hur lång den kommer bli, hade kännts lika jobbigt. Att jag bara får ha med mig 15 kilo i väskan och 10 i handväskan gör ju inte saken lättare. Speciellt inte när manhar vägt väskan och den klarade sig på 11.5 kilo för att mamma 1 timme senare ska komma och fråga om jag har packat ned handduk och massa fler saker som jag har glömt. Jag har även viktiga saker som hänger på tork som ska ned i väskan. Jag tänker inte lämna min pyamas ( storlek 40 med häng i rumpan som jag har tjatat om en mycket längre tid nu), utan den kommer jag nog frysa. Jag vet inte riktigt varför, men jag har fått för mig att alla husen i Dublin är iskalla för ingen har på värmen där... hmm, det kanske stod i någon marian keyes bok... eller så var det Lucy som sa att det var kallt hemma hos hennes farmor ( som bor i england).. jag vet inte, men det är lika bra att jag packar med pyamasen. 2 par raggsockor har mormor gett mig som jag kan ta med. Hon tror nog oxå att det är kallt i Irland. Pernilla har packat ned sin bikini, hon tror nog inte att det är särskilt kallt på den gröna ön. Nej, nu ska nog jag börja tänka på refrängen..


Kommentarer
Postat av: linnea

haha jag tror det är jag som berättade det, för min chef sa det till mig. haha jag har också med mig min bikini. kanske vi ska träningssimma eller hittar en hottie med pool! puss

2007-09-05 @ 12:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0