Mr. gay-dad of the year

medans mitt liv rullar på ganska livlöst här i Falun så åker min pappa iväg på spännande äventyr. Han och han macho - militär - jobbarkompisar hade bestämt sig för att vara lite spontana och åka på en kryssning nu ikväll. Pappa som är glad i alkoholen och trevliga tillställningar har sett fram emot det här ända sen det bestämdes, vilket kanske inte är allt för länge sedan, någon gång bara förra veckan. För en timme sedan så ringer det i hemtelefonen. Det är min förtvivlade pappa som precis har fått reda på att det är gaytema på kryssningen som dom har bokat. Ni som känner min pappa vet om att han har lite svårt för homosexuella ( ja vilket visade sig när han sa " jag lär ju älska henne iaf, även om hon är lesbisk" angående mig). Pappa anser sig själv se väldigt bra ut och han är en sån där människa som tror att alla homosexuella killar kommer att stöta på honom, så just nu lär han vara livrädd. Som tur var erbjöd skogkvist sig att hålla honom i handen och låtsas att dom är tillsammans. Jag tror inte riktigt att pappa har hunnit komma på tanken på att det kanske är massa lesbiska unga tjejer som hånglar med varandra. Egentligen borde jag kanske ringa och upplysa honom om de, eller så får han nog bara en trevlig överaskning ikväll. I värsta fall så ändrar min pappa sin sexuella läggning och kommer hem som gay. Jag får hålla tummarna för att pappa kommer hem och är sig själv.

Kommentarer
Postat av: Gangster tammy

hahaha Go lars! ;D

2007-09-24 @ 18:34:18
Postat av: Erika

hahah jag garvar så jag får ont i magen!

2007-09-24 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0