tragiskt.

Ja, så bara sådär så var man det enda singel i bunten av vänner som har förhållanden. Kul. jätte kul. Känns lite tugnt, men jag kan ändå säga att  det faktiskt är bäst såhär. Och jag och Staffan, vi ska fortfarande träffas, ringa och hålla kontakten. Som man alltid säger. Jag hoppas bara på att det kommer fungera för jag är inte redo att släppa honom än och gud nåde tjejerna som försöker sig på något med honom. Dom kommer att få med mig och göra. Synd bara att dom får flykttid på 10 timmar, 15 kan vi säga ( det tar ju lite tid innan jag får reda på vad som har hänt) innan jag hinner åka ned och säga hotfulla saker som " Rör inte mitt ex, han är min"  & "du ser ut som en möbel".
Mitt liv känns inte så himla tragiskt, men jag fick en fin uppenbarelse om hur tragiskt mitt liv var nyss när jag skrev till Erika på faceb. Hon undrade hur jag mådde, vad jag gjorde, jobbade, bodde osv. Svaret blev såhär:
Jo det är bra, jag är singel, jobbar på ericsson fram tills den 15 augusti och blir sedan arbetslös och jag bor fortfarande hemma.
Singel.
Bor hemma. ( i FALUN!!!)
Jobbar på ericsson.
Snart arbetslös.

Det är inte föräns nu jag insett vilket tragiskt liv jag lever. Jag kanske borde skaffa mig en egen lägenhet...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

skaffa INTE en lägenhet i falun, malin! vadsomhelst men inte det, du blir fast där för alltid och så fort någon föreslår att du ska göra något annat kommer du att svara "neeeej, för jag trivs såååå bra i min lägenhet" och så kommer du totalt glömma bort att det finns en hel värld utanför och så kommer du börja tycka att RixFM-festival är det coolaste som finns och aldrig åka längre än till Kupolen ibland för att köpa en ny partytopp att ha på harry's. du får inte!!! slit dig loss!!!

2008-08-09 @ 12:30:33
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0