Det är onsdag och det blir Fjällis

Ännu en gång sitter jag här framför datorn, lite småberusad ( säg någon gång man inte är lite små berusad här uppe i sälen?!) och är påväg på förfest. Har dock inte så mycket nytt att rapportera till er där hemma ( eller andra delar av jorden, eftersom det inte bor någon kvar hemma i Falun utom typ Isabell och Erika). Igår roade jag mig med att ta ett pass på 3 timmar i ett rum, djungelrummet. det låter lika hemskt som det är. Tänk er själva, stänga in mig ochj 20 små barn i ett rum som har kuddrum och ser ut som en djungel. jag blev jätte bra kompis med en liten flicka vid namn stina. Hon kunde skriva sitt namn själv tillskillnad från Julia. Julia skrev det bakofram. Vet vet, hon kanske är nya da vinci?Efter en vända i djungelrummet så åkte jag hem till.. min pojkvän.. ( japp  ni noterade alldes rätt, min pojkvän som i betydelsen någon man är ihop med, partner ) vi kollade på tv och var allmänt slappa. Jag blev rädd till tv:n och somnade. Idag har jag sökt två jobb till sommaren, pappersbruk och kabelsak som jag var förut. Gjorde bra intryck för Rebecca ( som var med när jag svarade på frågor till kvarnsveden) frågan var den vad jag gjorde på mitt förra jobb... väldigft svårt att besvara när man satt på Facebook 8 timmar om dagen och sen spelade poker. Men jag löste det på ett fint sätt.
efter det var jag tofflig och åkte till Bistron för att pussa lite på staffan och " kolla och jag fått någon post" ( vilket är helt onödigt för jag får aldrig brev upp hit). Åkte hem, käkade och kollade på sex and the city. När jag ahde tröttnat på det så åkte jag hem och väkte staffan som kämpade förjävels med att försöka sova middag. Min bortförklaring var: Kvinnor har vissa behov...
Och nu har jag hamnat här igen.. Lyssnar på Franzie the F. Long time no see så att säga.
Nu ska jag koncentrera mig helhjärtat på att bli full, för jag är nästan ledig imorgon, ska ta några timmar i djungelrummet bara...!

PS/ Har även påbörjat den nya dieten, dricka rött vin/DS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som du har det riktigt nice däruppe :)
Roa dig bäst du kan medan du kan ;)
Hur länge varar säsongen?

2008-01-24 @ 18:59:48
URL: http://sandra1986.blogg.se
Postat av: Tammy

Tack för dina fina sms-råd denna vecka! Dejligt att du blivit lite flink på att uppdatera bloggen nu också, det liker vi mye :) haha sorry, bryter på norsk. och du, lycka till med dieten. Något säger mig att den kommer lyckas sanslöst bra ;D

PUSS!

2008-01-27 @ 19:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0