en liten update

Oj så mycket som har hunnit ske sen jag sist skrev. Det har varit x-antal fester kan jag berätta för er och jag har hunnit springa in i ett helt gäng killar från falun. Det var lite oväntat, fast kanske inte så värst endå för det var lördagen innan nyår. Jag träffade; Emil, Fredrik M, Eric R, Johan M, Otis, Erik J, Stefan, Chrille, Robert osh dom andra bjurs-killarna. Det var säkert någon mer från falun ute  men det är inte lätt att komma ihåg alla. Jag och Jakob har gjort slut. Vi hann knappt prata i telefonen med varandra så det var väll lika bra. Varken hann eller jag tog det särskilt hårt verkar det som. Andra falubor jag har sprungit in i är Wahlis och sen Oskar ( Vilket var mycket roligt) och Markus och hela familjen eriksson. Jag dundrade in i deras i långkalsonger för ajg trodde att det bara var Oskar och Markus där men så var inte riktigt fallet.  Kvällen blev konstig, men ack så roligt jag hade det. Fixade bacardiband och drak fishermanshot med Oskar. Han tyckte att han int behövde dricka de, men jahg behövde presentera honom för min nya bästa vän. Hamnade på efterfest och käkade lite innan grabbarma skjutsade hem mig. Btw så tror alla att jag har bortamatch hela tiden, inklusive mina chefer. Jag vet faktiskt Inte vad dom har fått det ifrån. som i torsdag ( ja, dagen efter att jag fick skjuts HEM) hela dagen så frågade folk mig om jag hade haft bortamatch.. jag misstänker att det kan ha något att göra med att jag sover på övervåningen så tjejerna vet inte riktigt om jag är hemma eller inte haha. Nu har jag inte så mycket mer att berätta för er, mer än att jag har jobbat som en idiot sen julafton, varje dag och igår jobbad ejag tolv timmar, kunde inte sova så jag fick bara 2 tiummars sömn, sen har jag jobbat 8.5 timme nu så jag är väldigt trött faktiskt. Men imorgon har jag en ledig dag att se fram emot. Jippie, och nästa vecka är jag ledig på både tisedag och onsdag så på tisdag är det raka vägen till Harry's som gäller kan jag lova er:) Lite after ski ska man väll oxå hinna med förhoppningsvis. Jag mår iaf bra. Kommer hem en vända den 16 januari och åker tillbaka den 17 januari. Ska shoppa lite och ta någon spruta i armen. ndet blir bra.

Kommentarer
Postat av: Lenny

Det ser ut som du har det superbt där uppe :) vad, exakt är det du jobbar med nu igen? På onsdag åker vi iväg! jag är sjukt nervös. Puss på dig och god jul/gott nytt år i efterskott!

2008-01-05 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0