"jag har en röd ros på mig"

Idag blev jag bjuden på födelsedagskalas. Det var ett sms som trillade in här på mobilen. Ett norskt nummer. Eftersom jag inte har alla nummer på den här mobilen så kunde jag inte veta ven avsändaren var... så tillsist fick jag väll lov att fråga vem det kunde vara. Då fick jag inget svar. Jag är faktiskt väldigt sugen på att gå på födelsedagskalas i Norge. Förhoppningsvis Oslo. När 9 augusti närmar sig ska jag nog skicka iväg ett sms där det står " möt mig vid stationen, jag har en röd ros på mig". Som present har jag nog med sprit av något slag tror jag. Sprit uppskattas ju alltid av alla.
Men om du råkar läsa min blogg, och vet av dig att du ska ha födelsedagskalas i norge den 9 augusti, eller att du kanske har födelsedagskalas i sverige den 9 augusti och har ett norskt nummer, kan väll upplysa mig om vem du är, för hur ska jag annars veta om jag ska köpa Jäger eller Vodka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0