it's warm in bed

Ja absolut. Hur varmt som helst.
Solen har skinit flera dagar nu och jag har njutit. Absolut bara njutit!
I fredags gjorde jag en deal med unge herr Balkåsen att om han skjutsade mig ut i skogen så fick han låna min bil hela kvällen. Deal. Åkte ut till Emil's stuga vid vällan där det vankades grillfest, bada tunna och bada sjö och lite bastu.
Sjukt underbart och det var riktigt kul att träffa ronja. Vi badade till typ 23.30 på kvällen. Myggen käkade dock på min arma bara kropp. På lördagen blev det bad vid källvikens hamn. Sjukt underskattad badplats. Inga småglin som skriker och bajsar på dig ( hände dock en dag att jag hörde ett barn som ville bajsa. Jag ville skjuta barnet). På kvällen blev det rådhusgården. Folktomt. Alla var på magasinet. Sedan på söndagen blev det häbng vid båthamnen och likaså idag.
Livet leker. Ikväll har jag och oskar åkt till faluns monument och tittat på potentionella knullplatser. Gick inte så bra.
Istället tog vi oss ett dopp i stängtjärn och löste en pussel kub. Mycket lättare än rubiks kub, Nej så heter den inte, men en kub med massa färger som johan löser under 2 min. Imorgon blire källviken igen och sedan på onsdag bär det iväg till Norrköping där jag äntligen ska få träffa min älskling som jag inte fått se på 5 veckor. Det ska bli underbart.
Sen på fredag eller lördag åker jag till min andra Älskling i Köping och hälsar på lite, det ska bli sweet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0