Sista dagen i frihet

Mm, imorgon 06.00 börjar jag att jobba igen. Det känns hårt, det känns tugnt det känns väldigt tidigt på morgonen.
Sist jag var uppe tidigt 06.30 var det så tidigt att frukosten vägrade att stanna kvar i min klena mage.
Dom sista dagarna i frihet har jag tillbringat mestadels i solen. Lite på gården, sen igår så åkte jag, Linnea, Joel, Albin, Fredde m flickvän ( emilie?) ut med segelbåten och roade oss :) Solade och badade och jag tjatade enbart om sims 2 på Albins mobil. Han var beredd att slänga den i sjön för att få tyst på mitt tjat.
På kvällen grillade jag & Linnea och blev fulla. Väldigt fulla. När två själar med cykel kom bakom knuten trodde jag att det var typ albin, men ikke sa nikke. Med ett cigg paket, 2 snusdosor + 1 snusdosa med gamla snus och aggerande som askkopp på border kom Linneas mamma och pappa. Jag och Linnéa var måttligt roade och fulla så vi försökte för jävels att lite diskret plocka bort allt som hade med nikotion att göra fårn bordet. Lyckades vi? nej, försök själv att smuggla en öppen snusdosa med aska, gamla snus och fimpar i ned till stolen utan att någon märker det. Joel kom förbi och hängde lite med oss. Vi sa godnatt och idag har vi hängt på roxnäs udde en stund i solen. Träffade Danne och Gurra, det var roligt och dom va sig lika om man säger så.
Orkar inte skriva mer nu faktiskt. puss hej

Kommentarer
Postat av: Tammy

men fy fan så hemskt!!!
Hahaha.. men vadå, ni är vuxna och gör vad ni vill :)

2008-06-01 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0