-->

Jag längtar tills säsongen tar slut. Jag är lite trött på allt just nu, tänk vad skönt att få komma bort härifrån och bara andas ut. Vila fötterna, vila levern och inte vara överdrivet trevlig. Det skulle även vara skönt att få vara bakis och bara ligga kvar i sängen och inte stå och le som en idiot i ett café och fråga samma saker 12499676 gånger om dagen, Vill du ha vitlöksdressing och parmesanost på spagettin? 50 cl Falcon? Sylt och grädde till pannkakorna?
Igår var det fjällis och det var jätte kul. Jag spelade black jack och snackade massor med Emma. Mycket trevligt.
Imorgon laddas det upp för cider och Tp-kväll. Det ska bli roligt, jag är dock lite besviken för att johan ska till åre och kan i och med det inte vara min Tp.partner. Nu kommer jag ju att förlora. det är inte roligt.
Ja det var väll allt från mig. So long.


Kommentarer
Postat av: Tammy

Det är ju utan mig du förlorar! Jag coh erika förlorade också när vi spelade tp, med dig hade vi vunnit! (fast vi var väldigt duktiga och jag slog fred)

2008-04-01 @ 14:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0