det där som stör

jag tycker inte om tvivel. absolut inte. Varje gång det sker något nytt är at så jävla lovande i början, men lite senare visar det sig att det inte alls är en bra idé. Hur många kvällar har man inte haft skit bra idéer och tankar, som sen dagen efter på morgonen så inser man att det kanske inte alls var så bra tänkt. Så är det iallafall för mig. Dom mest dumma sms;ena sänds iväg från min mobil på kvällarna. Min tankeverksamhet räcker inte så långt när jag är trött. Idag gick jag upp 05.30, och det kanske är därför jag juste nu tycker att allt känns så hopplöst.
Hur ska det egentligen bli när säsongen här tar slut? Kommer det fortfarande att vara vi då? Kommer vi att fungera på håll eller behöver vi ha varandra nära? Hur kommer det blå när jag säger " vi syns om två veckor"?.
Förhoppningsvis är jag bara trött och lite seg i skallen, lite lullig kanske. Allt kommer säkert kännas mycket bättre när jag vaknar upp imorgon. eller kommer det de? Nej nu lägger jag nog ned det här och sen så ska nog jag börja dra mig mot sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0