Husmusen

Jag trodde jag stängde in honom under våran byrå. men nej. Han tog sig ut och hittades i GustafsX2's rum. Bra. sen smög han ut i köket, sen tillbaka, sen till soffan ( han ville nog bara vara nära mig) och sen försökte han ta sig tillbaka till gustafsarnas rum. Men då var jag snabb med plast bunken, fast inte tillräckligt, jag skrämde in honom under spisen. Nu vet jag inte vart han är, men inte i mitt rum iaf, och så ska det vara resten av kvällen.
Jag har börjat få lite dålgit samvete för att jag har fått husmusen att käka råttgift, jag menar. Han håller mig iaf sällskap om kvällarna när ingen annan är här. Fast sen så slår mig tanken att vakna upp med något hårigt i sängen eller i annsiktet. nej tack. Han får nog gärna dö, eller flytta till en annan stuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0