det går inte att utveckla det hela

jag har så mycket tankar i huvudet just nu. det kan vara rövinet som lägger sig i, men är det riktigt som det ska? Eller är jag bara ovan vid den här situationen. Tolkar jag och uppfattar allt fel? Lucky me, jag har tammy som sitter, lyssnar och reflekterar över det som är och det som var. hon är otroligt bra på de. Hon är otroligt bra på att läsa mig. Att jag bara suckar så vet hon precis vad sucken innebär och varför den sucken kom. utan att jag behöver säga något så svarar hon på den djupa sucken och allt känns lite ljusare.
Jag förstår inte varför världen skulle kunna vara mindre och jag skulle kunna ha alla på ett och samma ställe. Nu behöver man resa runt som en idiot för att träffa alla och få höra lite om deras visdomsord och livserfarenhet och att bara få umgås. På något sätt har alla lärt sig att stå på egna ben och kan flytta iväg. Jag kan inte det, jag har inte kommit så långt än. I och för sig kan det vara rövinet och en tripp av nostalgi som bara gör det sådär.
Fast fortfarande, tammy vet ju vad jag menar utan att jag ens behöver"utveckla det hela" för jag kan inte utveckla, jag kan bara säga och känna. sen var det de där med Distans.

Kommentarer
Postat av: Tammy

Kom ihåg att jag ALLTID lyssnar. Älskar att sitta och prata med dig, tänka och reflektera.

2008-05-25 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0