Utkast: Ja en ...

Ja en helg har passerat och snart ær den en ny på ingång.Førra helgen bjød inte på en ny t-shirt, men nya strumpbyxor åtminstone :) Och en fin luktgrej till badrummet. Oj vad jag kan shoppa.
På lørdagskvællen var jag och Linnea på våran førsta inflyttningsfest i norge. Det var Tommy på jobbet som var den lyckligt lottade som hade fått sig en ny lægenhet. det firades med kompiøsa mængder alkohol och en alldeles før full Malin. Precis som det ska vara på en lyckad kvæll. Taxi a la gris upp till Tommy och Taxi a la vanlig taxi ned på staden. Nere på staden var det vældigt halt kan jag berætta før er. Blank is med andra ord. Jag och Linnea gled på våra skor rakt in på brenneriet.
På brenneriet var festen i full gång och jag och Linnea minglade och dansade. Norge har dock inte den bæsta musiken så vi dansade inte så mycket som vi hade planerat. Vi hængde mest i baren och det reulterade i att jag missade ett trappsteg påvæg ned till dansgolvet. Ingen skada skedd.Det blev inget riktigt fall trots allt så det var ju tur :)
Nær stællet var stængt och tomt på folk tyckte jag och Linnea att det var dags att gå hem.
Hem till massor av toast på mitt nydamsugna golv. Men gott vare och gott sov vi.
På søndagen var jag piggare æn någonsin och spenderade dagen med att sitta i soffan, Sløseri på pigghet kanske, men desperate housewives och robinson ær aldrig riktigt sløseri på tid.
Annars har det inte alls hænt så mycket den hær veckan. Jobb och j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0