Burde vi kanske?

Det ær kallt. Det ær oerhørt halt. Och det ær snø och ska bli -14 grader i helgen.
Det ær bra, før jag och Linnea har blivit bjudna på førfest - Æntligen någon som orkar med oss!
Eller så var det Tommy som tyckte att vi verkade så mobbade før att det bara var hon och jag som skulle førfesta tillsammans. " Ja så kan ni træffa lite vænner kanske?" Ja kanske.. kanske vi burde gøra de... kanske till helgen kanske? Burde vi kanske.. ja.  Nog før att jag ær ganska nøjd med den minimala vænskapsskaran jag har hær.. + Eddie. Jag leker att Eddie ær min væn før han ær så snæll. Jag har dock bara træffat honom en gång och jag førstod inte ett ord av vad han sa bortsett från att han var 50% svensk. Ja, eddie och jag ær bæsta vænner.
Men åter igen. Bra med minimal vænskapskrets... tænk vad jobbigt det hade blivit nu om jag hade vænner... før nu ær det faktsitk fredag och jag ska jobba øvertid. 4 timmar. allt før lite kycklings skull.
The big boss sa dock att kycklingen skulle vara klar till 18 så att jag skulle hinna ned till køpesentrat och køpa min t - shirt. T-shirten var vældigt viktig och om kycklingen kom førsent fick den minsann stå och ruttna øver helgen.
Nu kanske jag ska jobba på min øvertid.

Kommentarer
Postat av: The Big Boss

Hei Malin:-)))

Hyggelig å bli nevnt i bloggen da som "big boss"...ler....:-)))

Håper du får en fin fest idag;-))



Klem(kram) fra "Big Boss":-))

2008-11-01 @ 08:19:16
Postat av: Johanna

Heeej, ja mina föräldrar har skaffat en liten hundvalp som jag tar hand om just nu i väntan på bättre tider! Hur är det i Norge och vad är dina planer efter jul-nyår, alltså typ första veckan av det nya året? Helt sjukt, det är ju snart. Iallafall, Pussisochkramisar

2008-11-04 @ 21:45:53
URL: http://yohannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0