cyberspace

Fick beskeded om min kompetensförsörjning (åååh vad jag älskar att det!), jag lär tydligen sitta på bra mycket kompetens eftersom det gick så bra för mig. I och för sig, då jag inte har ett jobb så lär jag ju få lite pengar så att jag klarar mig tills jag tar mig i kragen och skaffa mig en lägenhet och ett jobb. Än så länge leker jag bara runt och har på tok för mycket fritid. Idag samlade jag mina rådgivare, Petter, Jonny och Simon för en fika.
När jag berättade om mina problem och teorier så bara garvade alla åt mig. Ja men tack då grabbar. Hade ni varit tjejer så hade jag fått rynkande pannor och hatord om hur konstig han är. Mina teorier hade det inte heller skrattats åt´, dom hade blivit tagna på fullt allvar. Men tydligen så är det bara jag som har för mycket fritid och "det blev väll bara något fel" var deras enkla förklaring till allt. Men jag står fast vid att det inte finns någon cyber/sms-gud(eller vad man nu ska kalla de) som gör att vissa sms hamnar på helt fel ställe utan anledning.
Det är ungefär samma sak som att skicka ett mail och det aldrig skulle ha kommit fram. Killar. Nej jag ska berätta för er att saker hamnar visst på sin plats och varje litet meddelande har en betydelse. Vissa meddelanden eller omeddelande betyder givetsvis olika mycket. Oftast de kortaste som har mest betydelse och de som behöver tolkas mest.
Jag borde kanske bli någon typ av cybertolk. Jag verkar ha en känsla för det där, om jag inte låter mina tankar flyga iväg och hamnar väldigt långt bort ( Simon: Malin, det där var liiiiiite långsökt).
Långsökt på dig själv. Saker och ting har hamnat precis där det var tänkt att det skulle hamna - med eller utan bevis. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0