How do you do it?

Oj ja vad jobbigt allt blev idag. Vaknade upp och insåg att jag var sjukt nere. Det har väll kommit sådär lite smygandes men jag har varit ganska bra på att ignorera allt det jobbiga och fokusera på det lite roligare... fast som man lärt dig förut så går det inte att trycka undan det jobbiga utan att det kommer fram någon gång. Den här gången var det idag det skulle komma fram. Det är den där klumpen av oroa i magen... en konstig känsla i hela kroppen som bara skriker hur allt är fel. Inte särskilt kul. Nej. Det hjälper inte heller att vädret ute speglar hur jag känner mig. GRÅTT!!! Tack och lov att det inte regnar ute, då hade jag väll suttit och grinat som en idiot. Men nu är det bara grått och jag känner mig allmänt glåmig och grå. Nej kanske man skulle ta sig ut och springa lite och försöka tänka på något annat.


Kommentarer
Postat av: Palmen, Ph, you name it!

Kan inte annat än att hålla med. This is a grey day for us all!

2008-09-09 @ 18:04:40
URL: http://linneayeah.blogg.se/
Postat av: Ey kompis

Här tänkte jag vara rolig och piggas upp med den bästa flash-filmen och så finns den inte längre kvar på hamsterpaj. What?! Jag ska skicka mina kosiner på dom. fan. / emma

2008-09-11 @ 06:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0