Jakten på det försvunna förkläderna

Här letar jag som en idiot efter min kära oanvända Carlsberg förkläde. Jag vet att jag stod och tittade på dom, la dom på ett bra ställe så jag skulle veta vart jag hade dom. As bra. Nej absolut inte för att jag har ingen som helst aning om vart jag kan ha lagt dom. Det stör mig. Kommer aldrig kunna rensa kantarellerna föräns jag hittar förklädet. Det enda jag vet, är att det ligger bredvid det andra oanvända lindermansförklädet som jag inte heller har någon aning om vart jag har.
Men om dom inte dyker upp är den här jakten inte allt förjävels, för jag hittade nämligen mina gamla gröna fladderbyxor som jag skulle ha på mig i oktober förra året när jag skulle göra tatueringen. Det var på tiden att det dök upp för mina svarta likadana börjar ju faktisk bli noppriga nu. Dessutom har jag fått en väldigt fin överblick på vad jag egentligen har för flytta hemifrångrejer, det är väldigt bra, när den dagen kommer. Inser att jag har för mycket muggar och glas, för lite vanliga bestick och inga kastruller emn en stekpanna som är röd med vita prickar. Åter till letande. Jag återkommer kanske med en rapport om hur det gick.

 och tillabak sådär efter 5 min, dom låg tydligen i en resväska som jag inte har hunnit packa upp från sälen.Fan vad slarvig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0