Stupid

Det är väldigt ofta jag undrar vad det är för fel på killar. För något fel är det faktiskt på de flesta.
De kan inte fråga om vägen Och dom kan inte erkänna när dom är arga. Det spelar ingen roll om man frågar 10 gånger om dom är arga, sura eller så, svaret blir nej. Tills 1 timme senare då man får ett sms och det står att dom faktiskt är sura. Ja men varför sa du inte det i telefonen??? IDIOT! Och sen avslutas sms:et med ett litet fint " hehe ger igen".
Vadifanskapet menas  med det? Jag vet inte ens varför du är sur, för du har inget att vara sur över. Jag blir så uppretad. Du får gärna ge igen med att bete dig som mig, för jag tycker inte att jag göra något fel, fritt fram för dig.
Jag är iallfall jävligt trött på den här skiten, och när jag är arg, då är jag inte en särskilt trevlig människa. Och om jag inte redan har kommit till stadiet där jag aldrig mer kommer prata med människan så kan jag säga att det inte är långt kvar nu.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja vafan är grejen med det där? kan de inte bara erkänna att de är arga så att man kan reda ut det på en gång! neeej, det ska väntas i flera dagar så att man själv hinner sjunka tillbaka i en falsk trygghet och tro att allt är fina fisken och DÅ kommer det. killar nu för tiden är så jävla tjejiga. GAH!

2008-09-04 @ 14:42:54
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0