varför?

Jag ligger här och skriver av mig om saker och ting som skett under mitt liv. Har insett vilken idiot jag är.
Varför dumpade jag inte honom vid första tecknet på svartsjuka, varför dumpade jag inte honom efter andra tecknet, varför dumpade jag inte honom när han vägrade prata med mig, varför dumpade jag inte honom när han kallade mig för elaka saker, varför dumpade jag inte honom när han sökte upp bråk när allt var bra, varför dumpade jag inte honom när han hotade mig med att säga " om du inte kommer hit är det slut?" efter att han kallat mig för något nytt elakt, varför åkte jag dit överhuvudtaget? Det hade kunnat ta slut precis där. Varför dumpade jag inte honom när jag väl hade kommit dit och han inte mötte mig för att han låg och sov för att han var däckad, varför gick jag genom en helt främmande stad gråtandes för hans skull, varför gjorde jag inte slut när han blev arg när jag berättade vad jag ville göra med mitt liv, varför accepterade jag att han valde att jobba när vi inte hade träffats 5 veckor och jag tagit ledigt en vecka för att umgås med han, varför åkte jag och hälsade på honom igen när vi hade gjort slut? Varför ringde jag upp honom när vi inte hade hörts på två veckor, varför träffades vi igen, varför blir jag svartsjuk när han skaffar sig en ny tjej och varför saknar jag honom...?


Kommentarer
Postat av: johanna

min fina underbara vän. du gjorde det inte för att du trodde han kunde förändras. men det kan inte killar, och det är något an aldrig kommer inse.

pusssss!!!!

2009-04-16 @ 22:20:59
URL: http://yohannaw.blogg.se/
Postat av: linnea

inne på samma bana där, det bara är så att du och jag hänger gärna upp oss på omöjliga fall, men hade det inte vart för att jag hade dig så hade jag aldrig tagit mig dit som jag är nu och hade allt varit perfekt hade du inte kämpat lika hårt för att få det att gå. jag tror du och jag måste ändra oss lite också eller så har vi faktiskt redan gjort det... ut med svinen och in med sockersött.. det tror jag på! ;) i mitt fall har jag mitt godis brevid mig varje natt och det kan man tacka allah för!

2009-04-17 @ 17:40:10
URL: http://nnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0