I'm the spirit of christmas

Var på kupolen med mamma idag, fick ett samtal från en karl som behövde service på sin panna hemma. Jaha, ja men då har du ringt fel. Lycka till och god jul.

2 timmar senare ligger jag hemma och samma karl ringer igen med samma problem. Jag frågar om han sökt på eniro? Nej det hade han inte,,, eller han sa mer att han inte visste vad det var.
Eftersom jag är en varm ( inte kall) människa så sökte jag reda på vad det var han ville ha.
Kollade vart han bodde, googlade, för jag hittade inget på panna eniro ( han kom från södra sverige så jag hade lite svårt att höra vad han sa) tillsist kom vi fram till att han ville till YIT och att han bodde nära karlskrona.
Hittade numret och gav han det. Väldi flink!

1 timme senare kommer mamma in med posten, falu kommun har skickat brev till mig.
I brevet låg en bio check och på den stod det. Du är en klippa.
Det var allt. Jag tror att det var karma. Måste ha varit karma.

Kommentarer
Postat av: Säändriee

DE är Min Malle de :D hihii En varm Människa PUSSSS

2009-12-23 @ 23:50:02
URL: http://sandrapetterssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0