dagen då gud glömde malin

 - vaknade upp på morgonen och insåg att en av mina kära ägodelar inte fungerade. Fuck.
 - Satt i bilbatteriet i bilen i hopp om att den skulle fungera. Nej.
 - fick börja jobba 15 min tidigare. Suck. Ville ha chocklad.
 - Körde 2 pallar och den understa gick sönder, allt välte när jag skulle ställa ned det. FAN!
 - När jag väl lyckats vända tillbaka pallarna på dess rätta ända så behövdes bara en. ÅÅÅÅH!
 - Styrservon på trucken fungerade inte. Aj trött i armen
 - Mer oväntat jobb, well.
 
mmm, den här dagen har inte alls varit så lyckad. Trodde jag skulle kunna fylla upp flera punkter här, men jag kan lova att allt kändes mer slitsamt när det väll hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0