det bär av

Igår fick jag ett glatt besked från Mamma. Biljetterna till Thailand var bokade och betalda. Det känns skönt, har inte varit i ett varmt land sen jag och Emma var där när vi gick i 2an på gymnasiet. Då var jag 17 år och nu är jag 20, med andra ord var det 3 år sedan sist. Längtar så otroligt mycket. Måste dock erkänna att det inte var föräns vid 11 tiden idag som jag började inse att jag skulle åka iväg. Fått ledigt från jobbet har jag oxå. Nice nice nice! Bara inte familjen slår ihjäl varandra. Vi klara knappt att umågs med varandra 3 dagar över jul och nu ska vi umgås konstant i 2 veckor. Men det blir nog trevligt, lär väll passa på och njuta för det här kanske blir sista familjeresan med bara familjen. Man vet ju aldrig hur det blir i framtiden men något säger mig att alla kommer nog åka iväg på sina egna äventyr.

Imorgon ska jag åka till Oslo och hälsa på Tammy. Först var planerna att åka till Sälen men den gick i kras så då blev det Oslo och jeansköp istället. Hoppas bara att jag inte ska köra vilse på vägen dit. Är ju faktiskt inte alltid sådär jättelätt med nya vägar som går kors och tvärs.

har egentligen inte så mycket att skriva men kan väll alltid lägg till att det är inte alltid alla indianer som är i kanoten.

Kommentarer
Postat av: jonna

å fy fan thailand är så härligt:D

2009-01-18 @ 18:57:38
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej va kul med sol i varmt land. Är det pattaya som gäller och när åker du?



Ps. Kanske du borde ta med mig för att sedan sälja mig där, jag är tydligen på aktion på tradera "Emma från 1kr." står det under ditt inlägg. Kidnappar du mig snarast, innan jag blir såld, så kanske du kan göra en bra affär!

2009-01-19 @ 16:27:10
Postat av: Emma

Nej va kul med sol i varmt land. Är det pattaya som gäller och när åker du?



Ps. Kanske du borde ta med mig för att sedan sälja mig där, jag är tydligen på aktion på tradera "Emma från 1kr." står det under ditt inlägg. Kidnappar du mig snarast, innan jag blir såld, så kanske du kan göra en bra affär!

2009-01-19 @ 16:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0