Schleten

Sådär ja, nu var en helg fylld av jobb över och jag ser med stor glädje fram till morgondagen då jag har ledigt.
Innan jobbet i fredags gjorde jag det enormt stora mísstaget att ta mig ned till Elixia och tränade 1 timme i gymmet. Det gick någolunda bra att jobba mig igenom fredag natt, sova 6 timmar och sedan bli väkt en jävla parad utanför sovrumsfönstret, traska till jobbet och jobba 9.5h igen. Men när jag komn hem var jag inte lika glad. Lägenheten var tom och mina ben och fötter värkte. Jag la mig i sängen och tänkte att jag skulle somna snabbt, men nej da, jag hade så ont i benen och fötterna att jag nästan började gråta för att jag tycker så synd om mig själv.
Som tur var hade min egna lilla apotekare Linnea ett förråd med ipren så jag kunde låna en och sedan somnade jag gott. Idag vaknade jag och sedan jobbade jag, och det var väll det mesta som har hänt den här helgen.
Eller jag kan berätta att jag lärt känna grannarna på övervåningen en del och dom är faktiskt väldigt trevliga. Det är kul!
Nu glädjer jag mig till onsdagen  för då ska jag ut med mina nya arbetskamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0