Kompis, det går bra nu!

Igår förstörde jag en dörr på jobbet.
Tack och lov går saker och ting att lagas så idag kom det dit en kille som lagar saker så han lagade dörren. Eller porten kanske man kan säga. Välte tydligen en pall idag, utan att jag visste om det. Suprise!
Trots att jag bara förstör så tycker dom om mig på jobbet och jag dom kallar mig snälla saker. Älskling, en söt sak & Ida ( det är inte för att det inte vet att jag heter Malin, Theo syftade mer på Ida i Lönneberga).
Annars har jag inte så mycket nyheter, eller jag hade velat skriva om min lördag med tammy och lägga upp en fin bild på oss, men jag kan inte hitta min usb sladd så det får vänta en liten stund. kanske någon dag eller två. Eller någon timme kanske? Jag har slutat med nikotin och börjat med träning och sallad. Nej nu jävlar, tror ni jag ska klara det längre än 4 dagar? hittills har det gått väldigt bra och jag tycker till och med att det är gott med sallad. ja jag vet, Linnea slog mig säkert i huvudet här om natten, och sen var det hon som bet mig i armen så att jag har världens största blåmärke. Hon kommer aldrig erkänna det, men det är så det är. Belive it or not.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhh visst!! skyller på de som inte kan försvara sig... bara för att du är vild i sängen behöver det inte vara våran säng som folk bits i, jag tror till och med den sängen ligger i ett annat fylke! fast jag har säkert slgit dig i huvudet för det händer ju ibland =D

2009-03-30 @ 19:19:36
URL: http://nnnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0